2022-05-31 09:26:00

'Strategije usmenog ispitivanja' - obrazovno istraživanje na državnoj razini

Svjesne činjenice da je vrednovanje vještine govorenja izuzetno kompleksno i zahtjevno, kako za učenike tako i za nastavnike, profesorice Anita Živković iz Tehničke škole Šibenik i Ivana Pločkinić iz III. gimnazije Split provele su istraživanje u svrhu poboljšanja načina provođenja usmenog ispitivanja u nastavi engleskog jezika. Za potrebe ovog istraživanja anketirano je 909 učenika srednjih škola iz četiri županije na području Republike Hrvatske. On-line upitnik koji sadrži 21 pitanje ispunilo je 548 učenica i 361 učenik. 50,7% ispitanika učenici su srednjih strukovnih škola, a 49,3% učenici su gimnazija. U istraživanju je sudjelovao otprilike jednak broj učenika prvih, trećih i četvrtih razreda, te nešto veći broj učenika drugih razreda (32,1%). Upitnik je bio u potpunosti anoniman.Cilj istraživanja bio je saznati koji element vrednovanja u nastavi stranog jezika kod učenika izaziva najviše stresa i koje strategije provođenja usmenog ispitivanja mogu pomoći učenicima u ostvarivanju najboljeg rezultata. Rezultati istraživanja objavljeni su u radu pod linkom OPŠIRNIJE.


Tehnička škola Šibenik