2020-08-28 12:11:00

Stručno vijeće nastavnika Povijesti, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gospodarstva i TZK

Zapisnik sa sastanka Stručnog vijeća nastavnika Povijest, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gospodarstvai TZK Tehnička škole Šibenik

Nadnevak: 28.kolovoza 2020.

Dnevni red:

1. Analiza uspjeha na kraju šk. god. 2019./2020.

2. Primjer primjene digitalnih alata u online nastavi

3. Izvješće o radu nastavnika Stručnog vijeća nastavnika Povijesti, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gospodarstva i TZK Tehničke škole Šibenik

4. Razno

 

Ad1. Voditeljica vijeća, prof. Irena Sačić, izvjestila je nazočne članove vijeća o realizaciji nastavnih planova i programa u učioničkoj i online nastavi, kao i o  uspjehu učenika u šk. god. 2019./2020. Profesorica je istaknula da, gledano po predmetima i ocjenama na kraju nastavne gdine, nije bilo odstupanja u odnosu na prošle školske godine. Unatoč izuzetno zahtjevnoj situaciji, uspješno i uz veliki trud uspio se realizirati veći dio planiranih aktivnosti za  školsku godinu 2019/2020. 

Ad. 2. Progfesorica Irena Sačić prezentirala je primjere primjene digitalnih alata u online nastavi. Naglasak je bio na korištenju digitalnih alata u obradi novog gradiva (kao na primjer, Power point prezentacija i Prezi) kao i učeničkog vrednovanja (Canva, Linoit, Glogster, Adobe Spark, Kahoot i Wordwall).

Ad 3. Nastavnica Irena Sačić izvjestila je prisutne kolege o radu ŠSV za školsku godinu 2019./2020. ŠSV je održan pet puta: 09. rujna 2019., 11. prosinca 2019., 03. veljače 2020. i 20. svibnja 2020 i danas, 28.8.2020. Istaknula je da su aktivi održavali po potrebi i da su se usprkos brojnim izazovima održali uspješno.  Naglasila je da su tijekom održanih aktiva kolege prezentirale svoje aktivnosti tijekom godine, upoznali se s načinom rada u One note bilježnici, pogledali kako su snimali priloge za online nastavu  na poziv MZO, pogledali primjere dobre prakse i iznijeli iskustva o online nastavi. 

Ad.4. Pod razno članovi aktiva su iznjeli svoje dojmove o nastavi na daljinu. Izdvojili su negativne (nedostatak neposredne interakcije, umanjena odgojna uloga nastavnika, zahtjevnije pripreme za nastavu…) i pozitivne (mogućnost kreativnije nastave, postavljeni materijali su stalno dostupni učeniku…) strane ovakvog oblika nastave.

 


Tehnička škola Šibenik