« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Zapisnik sa sastanka Stručnog vijeća nastavnika Povijest, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gospodarstvai TZK Tehnička škole Šibenik
Nadnevak: 28.kolovoza 2020.
Prisutni: Marina Galić, Miljenko Grbelja, Irena Rupić- Pietri i Irena Sačić
Dnevni red:
1. Analiza uspjeha na kraju šk. god. 2019./2020.
2. Primjer primjene digitalnih alata u online nastavi
3. Izvješće o radu nastavnika Stručnog vijeća nastavnika Povijesti, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gospodarstva i TZK Tehničke škole Šibenik
4. Razno
Ad1. Voditeljica vijeća, prof. Irena Sačić, izvjestila je nazočne članove vijeća o realizaciji nastavnih planova i programa u učioničkoj i online nastavi, kao i o uspjehu učenika u šk. god. 2019./2020. Profesorica je istaknula da, gledano po predmetima i ocjenama na kraju nastavne gdine, nije bilo odstupanja u odnosu na prošle školske godine. Unatoč izuzetno zahtjevnoj situaciji, uspješno i uz veliki trud uspio se realizirati veći dio planiranih aktivnosti za školsku godinu 2019/2020.
Ad. 2. Progfesorica Irena Sačić prezentirala je primjere primjene digitalnih alata u online nastavi. Naglasak je bio na korištenju digitalnih alata u obradi novog gradiva (kao na primjer, Power point prezentacija i Prezi) kao i učeničkog vrednovanja (Canva, Linoit, Glogster, Adobe Spark, Kahoot i Wordwall).
Ad 3. Nastavnica Irena Sačić izvjestila je prisutne kolege o radu ŠSV za školsku godinu 2019./2020. ŠSV je održan pet puta: 09. rujna 2019., 11. prosinca 2019., 03. veljače 2020. i 20. svibnja 2020 i danas, 28.8.2020. Istaknula je da su aktivi održavali po potrebi i da su se usprkos brojnim izazovima održali uspješno. Naglasila je da su tijekom održanih aktiva kolege prezentirale svoje aktivnosti tijekom godine, upoznali se s načinom rada u One note bilježnici, pogledali kako su snimali priloge za online nastavu na poziv MZO, pogledali primjere dobre prakse i iznijeli iskustva o online nastavi.
Ad.4. Pod razno članovi aktiva su iznjeli svoje dojmove o nastavi na daljinu. Izdvojili su negativne (nedostatak neposredne interakcije, umanjena odgojna uloga nastavnika, zahtjevnije pripreme za nastavu…) i pozitivne (mogućnost kreativnije nastave, postavljeni materijali su stalno dostupni učeniku…) strane ovakvog oblika nastave.