« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
ŠSV nastavnika Povijesti, Geografije, Vjeronauka, Etike, Politike i gopodarstva i TZK Tehničke kole održano je u ponedjeljak, 12. lipnja.
Prisutni nastavnici: Miljenko Grbelja, Marina Galić, Irena Rupić- Pietri i Irena Sačić
Dnevni red:
1. Vrednovanje ostvarenih ishoda u nastavi Povijest
2. Razno
Ad .1. Nastavnica povijesti Irena Sačić prisutnim kolegama prezentirala je Vrednovanje ostvarenih ishoda u nastavi Povijesti. Nastavnica je istaknula kako se u nastavi povijesti provode tri načina vrednovanja: vrenovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog. Navedeni načini vrednovanja imaju za cilj poticati učenje pravovremenim povratnim informacijam - vrednovanje za učenje- i provodi se kontinuirano, prateći učenika tijekom raznih aktivnosti na satu. Kod vrednovanja kao učenje učenik procjenjuje vlastite metode i postupke koji utječu na usvojenost ishoda. Vrednovanje naučenog je vrednovanje koj rezultira ocjenom. Može birti usmeno ili pismeno i najčešće se provodi nakon obrađene nastavne teme. Nastavnica je naglasila kako zaključna ocjena na kraju nastavne godine proizlazi iz ukupnosti usvojenosti ishoda učenja te da se u obzir uzimaju sva tri spomenuta načina vrednovanja.
Ad.2. Kolege su komentirale kraj nastavne godine i zaključivanje ocjena.