« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Svjesne činjenice da je vrednovanje vještine govorenja izuzetno kompleksno i zahtjevno, kako za učenike tako i za nastavnike, profesorice Anita Živković iz Tehničke škole Šibenik i Ivana Pločkinić iz III. gimnazije Split provele su istraživanje u svrhu poboljšanja načina provođenja usmenog ispitivanja u nastavi engleskog jezika. Za potrebe ovog istraživanja anketirano je 909 učenika srednjih škola iz četiri županije na području Republike Hrvatske. On-line upitnik koji sadrži 21 pitanje ispunilo je 548 učenica i 361 učenik. 50,7% ispitanika učenici su srednjih strukovnih škola, a 49,3% učenici su gimnazija. U istraživanju je sudjelovao otprilike jednak broj učenika prvih, trećih i četvrtih razreda, te nešto veći broj učenika drugih razreda (32,1%). Upitnik je bio u potpunosti anoniman.Cilj istraživanja bio je saznati koji element vrednovanja u nastavi stranog jezika kod učenika izaziva najviše stresa i koje strategije provođenja usmenog ispitivanja mogu pomoći učenicima u ostvarivanju najboljeg rezultata. Rezultati istraživanja objavljeni su u radu pod linkom OPŠIRNIJE.